Friday 2 July 2010

Had a Petronas Towers

Dnes jsem měl nákupní den. Po obědě s pár Korejcema jsem se vydal monorailem do centra Kuala Lumpur. Stavil jsem se v místní citibank kde na mě bankomat překvapivě mluvil česky. Potkal jsem dva němce. Jeden mi dal tip na levný letenky a druhej na čtvrť s hodpodama. Go Germany! V centru jsem vlezl do náhodného shopping mallu vedle Petronas Towers. Ukázalo se, že je veliký asi jako tři Palladia. Nakupil jsem mimo jiné simkartu ( 013-3442952 ), ručník, hodně toaleťáku abych na kolej vnesl trochu západní kultury a polštář protože s původním by se daly zatloukat hřebíky a kradenej Lufthansáckej je moc malej. Po cestě vlakem zpátky se strhla tropická přeháňka a na silnicích byla jedna konstantní kaluž. Jako správný pionýr jsem využil příležitosti, spojil příjemné s užitečným, a osprchoval se po cestě domů. Na schodech před kolejí jsem málem šlápl na malýho hnědýho hada. Steven ( Malajec ), co šel vedle mi vysvětlit jednoduché pravidlo o jedovatosti zdejších hadů, a to že když to není zelený tak je to jedovatý. Je mi trochu bližší opačné české pravidlo s klikyhákem na zádech ale co se dá dělat. V obchodě jsem potkal Emily ze Skotska a šli jsme na večeři. Po cestě zpátky ( opět se sprchou ), nás zastavil taxík s německou studentkou Lindou, hledající, stejně jako já včera, kolej 10. Za pohotovou radu nás dokonce svezl ke koleji. Malajci, co se staraj o exchange studenty zrovna nacvičovali nějakej, prý tradiční, tanec. No nevim, připomínal mi makarénu tancovanou ve 3 v Huťi. Přijdu na pokoj a tam se na mě směje Korejec od oběda, že se ke mně nastěhoval a hned vedle další jeho kamarádi. Aspoň mám hi-tech vybavenej pokoj, anglicky nic moc ale je příjemnej. Jdu se potřetí dnes osprchovat a spát. Jsou tu jenom studený sprchy, ale komu by to v 31° vadilo.

No comments:

Post a Comment